محصولات پروویژن تحت ضمانت شرکت تدبیران صنعت سپید

شرایط و مقررات ضمانتنامه محصولات با برند پروویژن

  • • جهت استفاده از هرگونه خدمات پس از فروش، ارائه کارت ضمانت الزامی است.
  • • مدت زمان گارانتی 24 ماه می باشد.
  • • خدمات پس از فروش فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده این شرکت و در محل نمایندگی خدمات پس از فروش ارائه می گردد و اگر در طی زمان گارانتی، دستگاه توسط افراد یا مراکز غیر مجاز تعمیر شود، گارانتی شامل آن دستگاه نخواهد شد.
  • موارد نقض گارانتی توسط مصرف کننده:
  • • کلیه صدمات فیزیکی محصول و اجزای آن که در اثر استفاده غلط و نیز صدماتی که از نوسانات برق، ضربه، آتش یا حرارت زیاد، نفوذ آب و مواد شیمیایی ایجاد شده باشد.
  • • در صورتیکه دستگاه توسط فرد یا افراد غیر مجار باز شده و یا مورد تعمیر قرار گرفته باشد.
  • • عدم وجود هولوگرام و یا دستکاری و خدشه دار شدن آن
  • • عدم مطابقت سریال کارت گارانتی با سریال دستگاه
  • موارد قابل توجه:
  • • باطری و کنترل از راه دور و کابل های الحاقی به دستگاه شامل گارانتی نمی شود.
  • • این ضمانتنامه بدون مهر و امضای فروشنده فاقد اعتبار می باشد.
  • • جهت فعالسازی گارانتی، ضرف مدت 7 روز شماره سریال دستگاه را به شماره 300040052434 پیامک و یا از طریق لینک www.provision.co.ir/guarantee اقدام نمائید.
  • • هزینه ایاب و ذهاب در طول مدت گارانتی رایگان می باد.

شرایط گارانتی تلویزیون

  • توجه:
  • -نصب رایگان شامل نصب و راه اندازی تلویزیون می باشد.
  • -هزینه ایاب و ذهاب در طول مدت گارانتی رایگان می باشد.
  • -در صورت عدم پاسخگویی نمایندگان در هر شهر با شماره تلفن خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید.
  • این محصول طبق شرایط قید شده در این کارت شامل گارانتی می باشد:
  • در مواردی که محدودیت های وارداتی برای قطعات یدکی وجود داشته باشد، ممکن است برای تعمیر دستگاه نیاز به زمان بیشتری باشد.
  • این ضمانت نامه شامل کلیه موارد از قبیل معیوب بودن قطعات داخل دستگاه و کلیه هزینه های تعویض قطعات، دستمزد تعویض وتعمیردر مدت زمان گارانتی می باشد.
  • دستگاه از تاریخ شروع گارانتی به مدت 24 ماه شامل خدمات پس از فروش می باشد.
  • در صورت بروز هر یک از موارد ذیل دستگاه مشمول ضمانت نمی باشد:
  • 1. در صورت خراشیدگی و شکستگی پنل و بدنه دستگاه درصورت نصب توسط افراد غیر مجاز که مورد تایید شرکت نباشند.
  • 2. بازکردن ومخدوش شدن هولوگرام باعث ابطال گارانتی می شود و هیچ گونه مسئولیتی به عهده شرکت نمی باشد.
  • 3. لوازم جانبی از قبیل (کنترل،پایه و...) شامل گارانتی نمی شوند.
  • 4. ایرادات ایجاد شده بدلیل آب خوردگی و نوسانات برق و صاعقه و بلایای طبیعی
  • 5. خرابی ناش از سهل انگاری، استفاده نادرست، ضربه، انجام تغییرات و یا بی دقتی در حمل و نقل
  • 6. پوشش ضمانت نامه محدود به قطعاتی خواهد بود که به تشخیص متخصصین شرکت نیاز به تعمیر و جایگزینی دارد.
  • توجه: با توجه به پیچیدگی ساخت پنل های LED و LCD ، در میان میلیون ها پیکسل، ممکن است تعداد بسیار اندکی (یک یا سه) از این پیکسل ها همواره به رنگ مشکی و یا به رنگ های سبز، آبی، قرمز یا سفید باشند. این پدیده امری عادی و مطابق با استاندارد جهانی می باشد، لذا از ارسال محصول بدلیل اینگونه موارد به تهران و سایر مراکز خدمات پس از فروش خودداری نمایید. (یک پیکسل روشن ایراد محسوب نمی شود)

    توجه: نصب رایگان شامل محل نصب دستگاه در محدوده شهر نمایندگان شرکت می باشد. هزینه ایاب و ذهاب در دوره گارانتی به عهده شرکت میباشد.

    مشتری گرامی لطفاً پس از نصب دستگاه حتما گارانتی دستگاه را توسط نماینده فعال کنید.